Soap & Bath - Szappan és Fürdő

Anna Manufaktúra

Anna Manufaktúra

Ami elindított az úton...

2018. január 02. - Anna Manufaktúra A.K.

9.jpg

Pontosan nem tudom, hogy hány éve történt, hogy besétáltam Angliában egy LUSH! boltba. Van az tán 20 éve is. Arra viszont tisztán emlékszem, hogy milyen hatást tett rám az a színvilág és azok az illatok. Akkor nem vásároltam még semmit, hiszen drágák is voltak, meg fogalmam sem volt róla, hogy mit hogyan kell használni.

Aztán egy volt osztálytársam elkezdett dolgozni egy plázában kihelyezett bódéban, ahol mindenféle szappan volt, meg fürdőgolyók. Ezúttal már ki is próbáltam az instant pezsgő fürdőt. Nagyon szuper volt, viszont továbbra is drágának tartottam egy fürdéshez. Ellenben a hangulata nagyon megfogott. Elegáns volt és kifinomult, nem olyan vibráló, mint a LUSH. Itt fordult meg először a fejemben, hogy de jó lenne ilyen helyen dolgozni.

Amikor bejött Pestre is az angol cég, ellátogattam a boltba. Nagyon erős, émelyítő illat terjeng bent, amitől fejfájást lehet kapni. Így emlékeztem rá. De imádom a stílusát, ahogy ki vannak rakva a termékek, amilyen szellemiséget képvisel. Nagyon inspiráló.

5.png

6.jpg

4.jpg

YouTube-ra pedig rengeteg How It's Made videót készítettek, aminek nézése függőséget okoz. És mint már említettem, felettébb inspiráló.

Régebben úgy gondolkodtam, hogy nem szabad senkivel semmit megosztani, főleg nem azt, amiért te dolgoztál meg - gondolok itt egy tuti receptre például,- mert akkor azt lenyúlják tőled. Viszont már tudom azt, hogy az én ötleteimet, csak én tudom megvalósítani, úgy ahogy elképzeltem. Nincs mitől félni. Nekem nincs konkurenciám, mert minden termékem egyedi. Sőt, a többi kézműves termékei is egyediek. Ha te nekiállsz valaminek, az is egyedi lesz. Ahogy Kosztolányi Dezső is megírta a Halotti beszédben: "Ilyen az ember. Egyedüli példány."

Pontosan ezért fogom megosztani a megszerzett tudásomat itt a blogban és YouTube-on, hogy inspiráljak másokat úgy, ahogy a Lush tette velem. Az egyedi stílus pedig mindenkinél kialakul idővel, csak sokat kell gyakorolni.

anna_manufaktura.jpg

Ha tetszett ez a bejegyzés, akkor like-olj és kövess minden platformon, hogy ne maradj le semmiről.
//Facebook//YouTube//Instagram//Honlap//

 

A bejegyzés trackback címe:

https://annamanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr7013544171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása