Soap & Bath - Szappan és Fürdő

Anna Manufaktúra

Anna Manufaktúra

10+1 Kedvenc szappanos YouTube csatornám

2018. január 03. - Anna Manufaktúra A.K.

10.png

Ha már az előző posztban az inspirációról volt szó, akkor tovább haladnék ezen a vonalon és megosztanám veletek a kedvenc YouTube csatornáimat. A következő listán olyan emberek szerepelnek, akiktől sokat tanultam az elmúlt években.

1., Ariane Arsenault (EN): ő volt az első, akit megtaláltam. Egy igazi példakép. Recepteket nem oszt meg, de megmutatja hogyan készülnek a termékei. Igazán sokat lehet tanulni tőle, hogy hogyan kell nagyobb távlatban gondolkodni. Hatalmas fazekakkal dolgozik. A Melt&Pour-hoz van két hatalmas tartálya, amik folyamatosan olvadásponton tartják a glicerin szappant. Örület! Csak kinyitja a csapot és mehet is a móka, ill. munka. De azt is nagyon hasznos látni, hogy milyen állványokat használ, hogyan raktározza az anyagokat, kész termékeket. Számtalanszor megnéztem már a shop tour-ját. Most költözött át egy hatalmas üzlet/stúdióba. Nagyon jó látni, hogy nem reménytelen a szappanosok heyzete. :)

2., Royalty Soaps/Katie Carson (EN): szeretem nézni a videóit, nem kifejezetten a szappanjai miatt, hanem azért mert szórakoztató. A Studio tour-jait nagyon szeretem, bár azt minden csatornánál imádom. :)

3., SNOBLOVE Beauty (EN): az ő csatornáját is nemrég találtam meg, aminek szívből örülök, ugyanis az ő munkái állnak hozzám a legközelebb. Nagyon letisztult és szép szappanokat hoz létre, krémes, finom színekkel. Lenyűgöző videók.

4., Etsuko Watanabe (JPN): ő a másik non plus ultra nekem. A színek, a technikák, egyszerűen csodálatos. Ő a kitűzött cél. Természetesen az én stílusomra szabva. Nem lemásolva, csak inspirálódva! (Instagramon aktív)

5., Dean Wilson (EN): ő a Melt&Pour király. Olyan videót is felrak, amiben nem feltétlenül sikerült jól a szappanöntés, de lehet belőle tanulni.

6., Pipere Porta (HU): végre egy magyar csatorna, bár nincs fent túl sok tutorial videó. Főleg azt mutatják be, hogy milyen termékeket lehet náluk megvásárolni, és azt hogyan lehet felhasználni. Eddig ők az egyetlen magyarországi forgalmazók, akik láthatóan követik az amerikai trendeket, és bővítik az árukészletüket ennek megfelelően. Gondolok itt a Cream of Tartar-ra, meg az Slsa-ra stb. Rengeteg illatuk van, szoktak szervezni Szimat Szombatot, amin érdemes részt venni. Én nagyon élveztem.

7., HandiSzappan (HU): csak pár videót néztem meg tőle és bár én nem rajongok kifejezetten a natúr szappanok iránt, mégis ajánlom ezt a YouTube csatornát. Főleg azért, mert támogatni kell a magyarul beszélő és minőségre törekedő tartalmakat!

8., A&Ns Suds-N-Such & BeScented (EN): sok videó = tanulási lehetőség. Nagyon vicces, ahogy a cége nevét mondja. Szerintem érdemes odafigyelni arra, hogy könnyen kiejthető nevet válasszunk a vállakozásunknak!

9., Soap Queen/Bramble Berry (EN): nos, akit a szappan készítés kicsit is érdekel, annak nem kell bemutatnom Annamarie-t a Bramble Berrytől. Nagyon régóta csinálja, ha jól emlékszem vagy 20 éve. Igazából eszközöket és anyagokat árulnak, és a vásárlási kedvet a videókkal hozzák meg. Hasznos csatorna, sok recepttel, bár sokszor olyan dolgokat használnak, amit Európában aranyáron lehet csak beszerezni. Még nem rendeletem tőlük, mert a szállítási díj többe kerülne, mint maga a rendelés sajnos.

10., 805Soap (EN): ő a másik kötelező csatorna kezdőknek. Nézegettem tőle videókat, de van ami nagyon tömény anyag. Ez tényleg 101, azaz igazi iskola kezdőknek.

+1., Anna Manufaktúra - Soap & Bath (HU): kedző YouTuber, akinek az a célja, hogy minél több magyarul beszélő szappanos videó kerüljön fel YouTube-ra. Hamarosan készülnek a tartalmak, és reményei szerint többen is követik példáját.
anna_manufaktura.jpg

Ha tetszett ez a bejegyzés, akkor like-olj és kövess minden platformon, hogy ne maradj le semmiről.
//Facebook//YouTube//Instagram//Honlap//

 

A bejegyzés trackback címe:

https://annamanufaktura.blog.hu/api/trackback/id/tr2013544597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása